неделя, 9 януари 2011 г.

Розичка от плат

Сигурно сте забелязали, че напоследък цветенцата са станали много модерни. И това според мен е чудесно. На мен винаги са ми харесвали.
И така един ден ме засърбяха ръцете и се порових как може да се направи такова. Разгледах доста варианти, но си харесах идеята от този блог.
И това е резултата.

Много благодарности на Ирина за споделеното how-to :).
Аз направих малко промени.
1. Намалих броя на листенцата.
2. Не съм ги нанизвала като броеничка. Заших ги както ми се стори, че ще стоят добре.
3. Добавих мъниста за тичинки. Добавянето става лесно. При последния шев нанизвате на иглата 5-6 мъниста, зашивате. После отново нанизвате изашивате като фиксирате първото клупче с мъниста и така, докато ви се стори достатъчно.

Пропуснах да добавя, че става много по- бързо от колкото си мислех. Освен това за по- малко от 5лв можете да направите страхотен подарък.
Bookmark and Share

Няма коментари: